ΑΓΟΡΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ

Μπορείτε να κάνετε κράτηση εισητηρίων μέσω των online υπηεσιών Viva & Ticket Srvices

Ιούνιος, 2019

Εναλλαγή μηνών

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες παραστάσεις

ΘΕΑΤΡΟ RADAR THEATER

Cat Is Art – Αρθρογραφία

Cat Is Art – Αρθρογραφία

«Radar». Νησί πολιτισμού με Αναστασία Παπαστάθη, Μαρία Σκούντζου, Φοίβο Δεληβοριά και Experimento

Επιμέλεια Παναγιώτης Μήλας

 

-Τον Απρίλιο του 1955, ο Αλμπέρ Καμύ έφτασε στο αεροδρόμιο του Ελληνικού, στο Χασάνι, όπως το έλεγαν τότε. Παίρνοντας τον δρόμο για την Αθήνα, ο Καμύ όταν πλησίαζαν στην πόλη ζήτησε να ανέβουν σε ένα σημείο για να δει από εκεί τον ιερό βράχο της Ακρόπολης.

 

Ο Λόφος του Αγίου Ιωάννη του Κυνηγού, δίπλα στο Θέατρο “Radar”. Εδώ ανέβηκε ο Αλμπέρ Καμύ το 1955 για να δει την Ακρόπολη.

 

Γι’ αυτό σταμάτησαν και ανέβηκαν στον λόφο ακριβώς δίπλα από την εκκλησία του Αγίου Ιωάννη του Κυνηγού, στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, εκεί που είναι σήμερα το Θέατρο «Radar».

-Στο ίδιο σημείο, στη Βουλιαγμένης 143, ήταν από το 1935 ο θερινός κινηματογράφος «Ορφεύς» ο οποίος είχε περίπου 1.400 θέσεις και τα Σαββατοκύριακα φιλοξενούσε τον καραγκιοζοπαίχτη Χρήστο Χαρίδημο (1895 – 1970), τον αρχηγό της… δυναστείας, σε παραστάσεις για τα παιδιά.

-Σε απόσταση ούτε 50 μέτρων από το «Radar, σε μια παρατημένη εδώ και χρόνια πολυκατοικία στην οδό Διονυσίου Λάτα 10, ο Νίκος Ξανθόπουλος, η Μάρθα Βούρτση, ο Μάνος Κατράκης και άλλοι ηθοποιοί έκαναν τα εσωτερικά γυρίσματα ταινιών στα μέσα της δεκαετίας του ’60.

-Πιο κάτω στην οδό Κασομούλη 10, συγκέντρωνε εκατοντάδες θεατές κάθε βράδυ ο θερινός κινηματογράφος «Θάλεια» (1969 – 1980), εκεί που σήμερα είναι η έξοδος του μετρό.

 

***

 

Ο Λόφος του Αγίου Ιωάννη του Κυνηγού (1). Αριστερά, εδώ ήταν ο θερινός κινηματογράφος “Ορφεύς” (2). Δίπλα στην εκκλησία, η πολυκατοικία – studio για γυρίσματα ταινιών (3). Στα δεξιά της φωτογραφίας, εδώ ήταν ο θερινός κινηματογράφος “Θάλεια” (4). Ανάμεσα σε όλα το Θέατρο “Radar” (5) ως νησί πολιτισμού, όπως το χαρακτήρισε ο Φοίβος Δεληβοριάς. Δεξιά η δεύτερη έξοδος του Μετρό (6).

 

Μια παλιά γειτονιά στην άκρη της πρωτεύουσας που εκεί ξεπρόβαλε ένα νησί πολιτισμού: το Θέατρο Radar. Έτσι χαρακτήρισε το θέατρο της Αναστασίας Παπαστάθη ο τραγουδοποιός Φοίβος Δεληβοριάς στη συνέντευξη Τύπου στην οποία παρουσιάστηκε το πρόγραμμα του Radar για τη φετινή χρονιά 2018 – 2019.

Βλέπουμε λοιπόν πως είναι γερά τα πολιτιστικά θεμέλια και το παρελθόν της περιοχής που αγκαλιάζει εδώ και τρία χρόνια το Radar. Αυτό αποδείχτηκε περίτρανα από την πρώτη περίοδο της λειτουργίας του.

Το radar της ηθοποιού και σκηνοθέτιδας Αναστασίας Παπαστάθη «έπιασε» με τις κεραίες του όλα τα «θέλω» των θεατρόφιλων και κατάφερε να στηρίξει – σε καιρούς δύσκολους – τα όνειρα και τις προσδοκίες όλων των συντελεστών.
Το γεγονός ότι το θέατρο βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από τον σταθμό του μετρό ασφαλώς δεν είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημά του. Το πιο ισχυρό όπλο του Radar είναι η ειλικρίνεια και η θετική ενέργεια που εκπέμπουν όλοι οι άνθρωποί του.

Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο η κυρία Μαρία Σκούντζου αποφάσισε να επιστρέψει στο θεατρικό σανίδι. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Φοίβος Δεληβοριάς επέλεξε αυτόν τον χώρο παρά κάποια από τις μεγάλες κεντρικές σκηνές.

Χαρακτηριστικό είναι το ότι η Αναστασία Παπαστάθη και οι συνεργάτες της – όταν έστηναν το Radar – φρόντισαν να εξασφαλίσουν την ίδια ορατότητα για τους θεατές σε όποια θέση κι αν καθίσουν. Επίσης δημιούργησαν τις κατάλληλες προϋποθέσεις και για εύκολη πρόσβαση στα άτομα με ειδικές ανάγκες. Αυτά και μόνο αποδεικνύουν ότι στο Radar τους ενδιαφέρει ο άνθρωπος.

Όμως, από την άλλη πλευρά, και το κοινό επιβράβευσε τις προσπάθειες αυτές με την προτίμησή του, προσφέροντας τη δυνατότητα στο Radar να εδραιωθεί στον θεατρικό χάρτη της πρωτεύουσας.

Στην επιτυχία αυτή καίριο ρόλο έπαιξε και η επιλογή του πρώτου έργου. Η «Παρεξήγηση» του Αλμπέρ Καμύ στήριξε τις δύο πρώτες χρονιές το Radar και του άνοιξε τον δρόμο για τη συνέχεια.

 

***

 

Σε αυτή τη συνέχεια αναφέρθηκε η Αναστασία Παπαστάθη όταν παρουσίασε το πρόγραμμα για την περίοδο 2018-19.
Η καλλιτεχνική διευθύντρια του θεάτρου αφού καλωσόρισε τους δημοσιογράφους αλλά και τους συντελεστές των φιλοξενούμενων παραστάσεων, αναφέρθηκε στη σημασία που δίνει στις συνεργασίες της, στο κλίμα εμπιστοσύνης που έχει αναπτυχθεί στους θεατές στα τρία χρόνια λειτουργίας του θεάτρου και στην προσπάθεια που γίνεται να αφουγκράζονται όλοι τους κοινωνικούς κραδασμούς και να παραμένουν σε επαφή με τον σύγχρονο άνθρωπο.

 

Μαρία Σκούντζου, που συνεργάζεται για τέταρτη χρονιά με την Αναστασία Παπαστάθη, ανέφερε ότι μετά το Εθνικό Θέατρο και την απουσία της για προσωπικούς λόγους, βρήκε έναν χώρο με σοβαρότητα και υπευθυνότητα, προϋποθέσεις απαραίτητες για να συνεχίσει να κάνει θέατρο.

 

Ο θερινός κινηματογράφος “Ορφεύς”, το 1935 που άνοιξε. Εδώ ο Χρήστος Χαρίδημος με τον καραγκιόζη του διασκέδαζε τα παιδιά όλης της περιοχής. Τη σκυτάλη πήρε τώρα ο Φοίβος Δεληβοριάς στο Θέατρο “Radar” με τη μουσική του παράσταση.

 

Φοίβος Δεληβοριάς – που θα παρουσιάσει μια μουσική παράσταση για παιδιά – είπε ότι πρέπει να είμαστε εκεί που είναι τα «νησιά» μέσα στην πόλη, εκεί που γίνονται προσπάθειες από συγκεκριμένους ανθρώπους για πολύ όμορφα και διαφορετικά πράγματα.

-Ο στιχουργός Παρασκευάς Καρασούλος που έχει την ευθύνη αυτής της μουσικής παράστασης με τη «Μικρή Άρκτο», μετέφερε τον ενθουσιασμό του για τη συνεργασία του με το θέατρο Radar, που, όπως είπε, ελπίζει να συνεχιστεί και με άλλες παραγωγές.

-Τέλος, οι Experimento αναφέρθηκαν στο ωραίο κλίμα συνεργασίας και στη διασφάλιση ιδανικών συνθηκών για την παρουσίαση της παράστασής τους.

***

Η ομάδα Experimento παρουσιάζει το δικό της Lemon. Από αριστερά: Ο πιανίστας και ηθοποιός Μελαχρινός Βελέντζας η σκηνογράφος Νατάσα Τσιντικίδη, η σκηνοθέτις Γεωργία Τσαγκαράκη και ο ηθοποιός Γιώργος Δρίβας.

 

«Lemon»
Πρεμιέρα: Δευτέρα 15 Οκτωβρίου
Παραστάσεις: Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21.15
Βασισμένο στο «1900» του Alessandro Baricco

H παράξενη ιστορία ενός σπουδαίου πιανίστα που γεννήθηκε πάνω σ’ ένα καράβι και δεν κατέβηκε ποτέ από αυτό, σε διασκευή-σκηνοθεσία Γεωργίας Τσαγκαράκη και παραγωγή των Experimento.

Μετά την καλοκαιρινή περιοδεία σε πρωτότυπους προορισμούς (εν πλω παράσταση στη Σαντορίνη, στο καρνάγιο Γαϊδουρόμαντρας στο Λαύριο), η site-specific παράσταση Lemon συνεχίζει το ταξίδι της ανάμεσα στη στεριά και τη θάλασσα κάνοντας στάση στο Radar.

Ο ηθοποιός και πιανίστας Μελαχρινός Βελέντζας (Χιλιαεννιακόσια) και ο ηθοποιός Γιώργος Δρίβας (Τιμ Τούνυ) παίζουν τη μουσική του ωκεανού φέρνοντας στην επιφάνεια την υπαρξιακή αγωνία του καθένα: Είμαι καλά εδώ που είμαι; Υποδύονται τους ρόλους των ανθρώπων που συνάντησε ο «Χιλιαεννιακόσια» όσα χρόνια έζησε αποκλειστικά μέσα στο πλοίο. Το πλοίο που τον γέννησε, τον μεγάλωσε, τον σκότωσε.
Πρόκειται για μία συγκινητική με κωμικά στοιχεία ιστορία ενός παράξενου ανθρώπου που θα μπορούσε να έχει τα πάντα, όμως αρκέστηκε στη μία και μοναδική νότα της ζωής του. Γιατί με αυτή ήταν πραγματικά ευτυχισμένος.
Η αφήγηση ξετυλίγεται γύρω από ένα πιάνο-μαγικό κουτί που σχεδιάστηκε ειδικά για την παράσταση από την αρχιτέκτονα-σκηνογράφο Νατάσα Τσιντικίδη.
Ο «Χιλιαεννιακόσια» δεν είχε ακουμπήσει ποτέ το πόδι του στη στεριά κι όμως, ήταν σα να τα είχε δει όλα.

*

Lemon – Mια παράσταση ανάμεσα στη στεριά και τη θάλασσα
Το πλήρωμα

Διασκευή – Σκηνοθεσία: Γεωργία Τσαγκαράκη
Μετάφραση: Σταύρος Παπασταύρου
Σκηνογραφία: Νατάσα Τσιντικίδη
Κοστούμια: Κέλλυ Σταματοπούλου
Ηχητικός σχεδιασμός – Ηχοληψία: Λευτέρης Δούρος
Σχεδιασμός φωτισμού: Μαρία Αθανασοπούλου
Φωτογραφίες – Trailer: Χάρης Γερμανίδης
Παίζουν οι ηθοποιοί: Μελαχρινός Βελέντζας, Γιώργος Δρίβας
Παραγωγή: Experimento

***

«Φαινόμενο Ρασομόν»
της Αναστασίας Παπαστάθη
2ος Χρόνος

Επαναλαμβάνεται από το Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018 και κάθε Σάββατο στις 9 μ.μ. & Κυριακή στις 7 μ.μ. έως τις 18 Νοεμβρίου.
Το έργο της Αναστασίας Παπαστάθη εμπνευσμένο από διηγήματα του Ριονοσουκέ Ακουτάγκαβα και από αρχαίους μύθους «περί αληθείας» επιχειρεί να θέσει ερωτήματα που αφορούν στη σχετικότητα της αλήθειας και στη διαφορετική οπτική των ανθρώπων για το ίδιο γεγονός.

Λίγα λόγια για το έργο

Βρισκόμαστε στην εποχή του Μεσαίωνα στη Δύση.
Μετά τη δίκη για τον φόνο ενός άνδρα, ένας Μοναχός, μια Περουκιέρισσα κι ένας Ξυλοκόπος, για να προστατευτούν από την καταιγίδα που ξεσπάει, βρίσκουν καταφύγιο στα ερείπια της πύλης Ρασομόν.
Τα τρία αυτά πρόσωπα, συζητούν για το γεγονός που τάραξε την πόλη.
Πριν από τρεις μέρες, στο δάσος, ένας Άντρας δολοφονήθηκε και η Γυναίκα του βιάστηκε. Ως ύποπτος, συλλαμβάνεται και οδηγείται στο δικαστήριο ένας Ληστής. Η Γυναίκα καλείται να καταθέσει, το ίδιο και ο Μοναχός που είδε το ζευγάρι να μπαίνει στο δάσος, αλλά και ο Ξυλοκόπος, που όπως ισχυρίζεται ήταν ο πρώτος που βρήκε τον νεκρό. Ακόμα και την εκδοχή του Άντρα μαθαίνουμε μέσω της Περουκιέρισσας, που τον συνάντησε τυχαία αιμόφυρτο στο δάσος, λίγο πριν πεθάνει.
Μάρτυρες και κατηγορούμενοι, για το ίδιο γεγονός, αφηγούνται μια διαφορετική ιστορία, η οποία ζωντανεύει μπροστά στα μάτια του θεατή και του επιτρέπει να δώσει τις δικές του απαντήσεις.

Σημείωμα της σκηνοθέτιδας Αναστασίας Παπαστάθη

«Το “Φαινόμενο Ρασομόν” αφορά στη σχετικότητα της αλήθειας. Είναι ένα εγχείρημα μέσα από το οποίο θέλησα ερευνήσω τη λειτουργία του ανθρώπου σε σχέση με την αλήθεια και στη συνέχεια να το μοιραστώ με τους θεατές.
Με αφορμή τον φόνο ενός άντρα, μάρτυρες και κατηγορούμενοι καταθέτουν για το ίδιο γεγονός μια διαφορετική ιστορία. Από το σημείο αυτό ξεκινούν τα ερωτήματα. Για ποιο λόγο, και κάτω από ποιες συνθήκες οι άνθρωποι, για κάτι τόσο συγκεκριμένο έχουν εντελώς διαφορετική οπτική; Με την προϋπόθεση ότι ο κάθε ένας καταθέτει τη δική του αλήθεια, ποιοι παράγοντες επηρεάζουν στη διαμόρφωση αυτής της αλήθειας;
Ο χαρακτήρας, το πνευματικό επίπεδο, τα κίνητρα του κάθε ανθρώπου, ακόμα και η στιγμή στην οποία βρίσκεται, φαίνεται να είναι σημαντικές παράμετροι στη διαμόρφωση της αλήθειας του κάθε ενός.
Όπως και να έχει διακρίνουμε μια απόσταση ανάμεσα στο πραγματικό, σ’ αυτό που υπάρχει και σε αυτό που νομίζουν τα πρόσωπα του έργου ότι υπάρχει.
Είναι προφανές, ότι το υποκειμενικό στοιχείο επικρατεί του αντικειμενικού.
Ταυτόχρονα όμως τίθεται το ερώτημα: Υπάρχει αντικειμενική αλήθεια; Και αν ναι ποιος την ορίζει;
Το έργο εκτυλίσσεται στη Δύση την εποχή του Μεσαίωνα, μια εποχή των ακραίων αντιθέσεων, όπου τα πάντα μπορούν να συμβούν.
Η επιλογή μιας τόσο μακρινής εποχής για να τεθεί ένα τόσο σύγχρονο θέμα, όπως είναι η σχετικότητα της αλήθειας, πηγάζει από την πεποίθηση ότι η απόσταση μάς επιτρέπει να παρατηρούμε με καθαρότητα, να παραμένουμε ανοιχτοί, να μην νιώθουμε απειλή και τότε αυτό που είναι μακριά, έρχεται κοντά μας, χωρίς να μας φοβίζει, αντίθετα μας δημιουργεί κίνητρο για ενδοσκόπηση και επαναπροσδιορισμό».
Ο Ριονοσουκέ Ακουτάγκαβα και ο όρος “Φαινόμενο Ρασομόν”
Ο Ριονοσουκέ Ακουτάγκαβα υπήρξε ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της ιαπωνικής λογοτεχνίας. Γεννήθηκε το 1892 και αυτοκτόνησε σε ηλικία 35 ετών.
Στοχαστής με σπάνιο πνεύμα, γνήσιος διανοητής αρνήθηκε κάθε συμβατικότητα. Πολλά από τα θέματά του, άντλησε από μεσαιωνικές ιστορίες της πατρίδας του τις οποίες ξαναέγραψε με σύγχρονη γραφή. Μετέφρασε την κλασική αγγλική και γαλλική λογοτεχνία και έγραψε ένα σημαντικό αριθμό ποιημάτων. Έγινε ευρύτερα γνωστός μετά το 1950 όταν ο Ακίρα Κουροσάβα γύρισε την ταινία «Ρασομόν», το σενάριο της οποίας ήταν βασισμένο σε μια συλλογή διηγημάτων του με τίτλο «Ρασομόν». Το 1952 η ταινία συμμετείχε στις Κάνες και κέρδισε το μεγάλο βραβείο ενώ στην Αμερική απέσπασε το βραβείο καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.
Πολλά χρόνια μετά, το θέμα της παραμένει επίκαιρο.
Ο ανεξιχνίαστος φόνος ενός άντρα στη μεσαιωνική Ιαπωνία των σαμουράι και οι διαφορετικές καταθέσεις των μαρτύρων εξακολουθεί να απασχολεί τη σκέψη των διανοητών, αλλά και να έλκει το ενδιαφέρον των σινεφίλ.
Έτσι επικράτησε ο όρος “Φαινόμενο Ρασομόν” κυρίως στη νομική επιστήμη αλλά και στην ψυχολογία.
Στη νομική για παράδειγμα ο ανωτέρω όρος, αντιπροσωπεύει την περίπτωση, που για το ίδιο γεγονός υπάρχουν διαφορετικές καταθέσεις μαρτύρων.

*

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
KEIMENO-ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ-ΦΩΤΙΣΜΟΙ: Αναστασία Παπαστάθη
ΣΚΗΝΙΚΟ-ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ: Κυριακή Πανούτσου
ΜΟΥΣΙΚΗ-ΗΧΟΙ: Πάνος Φορτούνας
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: Αντώνης Κουτρουμπής
*
Ερμηνεύουν με σειρά εμφάνισης οι ηθοποιοί:
ΜΟΝΑΧΟΣ: Αναστασία Παπαστάθη
ΞΥΛΟΚΟΠΟΣ: Νίκος Μπουσδούκος
ΠΕΡΟΥΚΙΕΡΙΣΣΑ: Μαρία Σκούντζου
ΛΗΣΤΗΣ: Δημήτρης Τσολάκης
ΑΝΔΡΑΣ: Γιώργος Λαμπριανός
ΓΥΝΑΙΚΑ: Άλκηστις Βούλγαρη

*

Στη βασική φωτογραφία του θέματος. Από αριστερά: Γιώργος Λαμπριανός, Δημήτρης Τσολάκης, Άλκηστις Βούλγαρη, Αναστασία Παπαστάθη, Μαρία Σκούντζου και Πάνος Φορτούνας.

*

Διάρκεια παράστασης: 75 λεπτά χωρίς διάλειμμα
*
ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ: Από 20 Οκτωβρίου έως 18 Νοεμβρίου
κάθε Σάββατο στις 9 μ.μ. & Κυριακή στις 7 μ.μ.
ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ: 15 ευρώ κανονικό και 12 ευρώ μειωμένο
ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ: στο ταμείο του θεάτρου 210 9769294

ΕΔΩ, ΑΓΟΡΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ.

***

 

Η Αναστασία Παπαστάθη με τον Φοίβο Δεληβοριά και τον Παρασκευά Καρασούλο.

 

Η «Μικρή Άρκτος» και το θέατρο Radar παρουσιάζουν την παιδική μουσική παράσταση του Φοίβου Δεληβοριά «Πες μου τ’ όνομά σου» κάθε Κυριακή στις 12 το μεσημέρι για 9 μόνο παραστάσεις.
Έναρξη Κυριακή 4 Νοεμβρίου μέχρι και Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2018

*

«Eδώ είμαστε! Ουρανοκατέβατοι και απροσδόκητοι αλλά -ελπίζουμε- ευπρόσδεκτοι. Με τα ανακατεμένα μας μαλλιά, με το Ελεφαντάκι μας, την αδερφή μας τη Μυρτώ Δεληβοριά, την Τζέλα, τη Λέλα, τον Κόρνα, την πόλη μας και τα περίεργα ονόματά μας. Και θέλουμε να μάθουμε ένα ένα τα δικά σας», λέει ο ίδιος ο Φοίβος.
Λοιπόν, ο Φοίβος, η Νεφέλη Φασούλη μαζί με τον πολυοργανίστα Γιώργο Κατσάνο, αλλά κυρίως τα τραγούδια τους τα παιδικά και οι παράξενες ιστορίες τους, ξεκινούν ένα ταξίδι γνωριμίας με τους μικρούς και μεγάλους φίλους τους, παρουσιάζοντας το βιβλίο – cd με τίτλο Πες μου το όνομά σου, που πρόσφατα κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις “Μικρή Άρκτος”.

Σ’ αυτό το βιβλίο ο Φοίβος θυμάται κι αφηγείται τη δική του ιστορία όπως την έζησε όταν ήταν παιδί, που είναι όμως και η ιστορία της σχέσης του με την πόλη, τους φίλους του, τα παιδικά του χρόνια, τις παρέες και τις σκανδαλιές τους. Και στο δίσκο που συνοδεύει το βιβλίο, τραγουδά μέσα από δεκαπέντε τραγούδια, τις στιγμές αυτής της ιστορίας με το γνωστό δικό του τρόπο…

Οι παραστάσεις αυτές υπόσχονται κέφι, συμμετοχή των φίλων του και κυρίως πολύ τραγούδι και πολλά χαμόγελα…
Και πώς αλλιώς θα μπορούσε να είναι… αφού στις παραστάσεις αυτές έχει εξασφαλίσει τη συμμετοχή του και το Ελεφαντάκι, και η τρελοπαρέα του Φοίβου και όλη η αγάπη και το μεράκι που οδήγησαν στα πρώτα αυτά παιδικά τραγούδια του μοναδικού παραμυθά – τραγουδοποιού…

*

Ο Παρασκευάς Καρασούλος και ο Φοίβος Δεληβοριάς στο Θέατρο “Radar” κατά την παρουσίαση της μουσικής παράστασης για παιδιά “Πες μου το όνομά σου”.

 

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
«Πες μου τ΄ όνομά σου»
Ερμηνεύει ο Φοίβος Δεληβοριάς
Συμμετέχει η Νεφέλη Φασούλη
Μαζί τους ο πολυοργανίστας Γιώργος Κατσάνος
Διοργάνωση-παραγωγή: ΜΙΚΡΗ ΑΡΚΤΟΣ
Διεύθυνση παραγωγής: Βιβή Γερολυμάτου
Επικοινωνία: Μαρία Τσολάκη, [mtsolaki@gmail.com]

*

ΗΜΕΡΕΣ & ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Έναρξη παραστάσεων Κυριακή 4 Νοεμβρίου, 12.00
ΜΟΝΟ για 9 παραστάσεις
κάθε Κυριακή στις 12 το μεσημέρι
(4/11, 11/11, 18/11, 25/11, 2/12, 9/12, 16/12 & 23/12)
Διάρκεια παράστασης : 60’ χωρίς διάλειμμα
Για παιδιά από 4 έως 10 ετών

*

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
12 ευρώ Γενική είσοδος| 10 ευρώ ανέργων
Οικογενειακά πακέτα των 4 ατόμων 40 ευρώ

*

ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΠΩΛΗΣΗΣ
Public | σε όλα τα καταστήματα και μέσω της ιστοσελίδας (tickets.public.gr)
TicketServices | τηλ. στο 210 72 34 567 και μέσω της ιστοσελίδας www.ticketservices.gr
Ταμείο θεάτρου | Τηλ. 210 97 69 294

ΕΔΩ, ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΑΓΟΡΑ ΕΙΣΤΗΡΙΩΝ

***

Η Αναστασία Παπαστάθη, η Μαρία Σκούντζου και ο συνθέτης Πάνος Φορτούνας, βασικοί συντελεστές της παράστασης “Καληνύχτα μητέρα”.

 

«Καληνύχτα Μητέρα»
της Μάρσα Νόρμαν

Έναρξη: Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2018 στις 6 μμ

Το βραβευμένο με Πούλιτζερ έργο της Μάρσα Νόρμαν «Καληνύχτα Μητέρα» ανεβαίνει στις 24 Νοεμβρίου στο θέατρο Radar. Τη μετάφραση και σκηνοθεσία του έργου υπογράφει η Αναστασία Παπαστάθη η οποία θα ερμηνεύσει και τον ρόλο της Kόρης, ενώ το ρόλο της Mητέρας θα ερμηνεύσει η κυρία Μαρία Σκούντζου.
Λίγα λόγια για το έργο:
Μια ζεστή σοκολάτα και ένα καραμελωμένο μήλο είναι η επιθυμία της Τζέσυ, όταν δηλώνει στη Μητέρα της, από την αρχή σχεδόν του έργου, ότι θέλει να αυτοκτονήσει, με το όπλο του μπαμπά.
Η Θέλμα, σοκαρισμένη, προσπαθεί να μεταπείσει την κόρη της, ενώ εκείνη από την πλευρά της, να εξηγήσει τους λόγους της απόφασής της. Μάνα και κόρη για πρώτη φορά στη ζωή τους, θα πρέπει να μιλήσουν με ειλικρίνεια. Δεν υπάρχει περιθώριο για άλλα ψέματα.
Η σκηνική τους αναμέτρηση, φέρνει στο φως κρυμμένα μυστικά και αλήθειες, που ποτέ δεν είχαν ειπωθεί. Κι όλα αυτά συμβαίνουν με το ρολόι του τοίχου να μας θυμίζει απειλητικά το πέρασμα του χρόνου, καθώς ο χρόνος δράσης του έργου, ταυτίζεται με τον πραγματικό χρόνο έναρξης της παράστασης.
Τι έχει συμβεί; Γιατί η Τζέσυ θέλει να βάλει τέρμα στη ζωή της; Μήπως η απόφασή της σχετίζεται με το παρελθόν της; Με τη ζωή που έζησε; Ή τη ζωή που δεν έζησε; Πώς μεγάλωσε; Ποια ήταν η σχέση τον γονιών της; Πόσο επηρέασε τη ζωή της, αυτή η σχέση; Θα καταφέρει η μητέρα της να αποτρέψει την αυτοκτονία της;
Το έργο της Μάρσα Νόρμαν «Καληνύχτα Μητέρα», απαλλαγμένο από θεατρικές φόρμες, μελετά τις ανθρώπινες σχέσεις, με αλήθεια, τρυφερότητα, συγκίνηση και χιούμορ.

*
«Καληνύχτα Μητέρα»
της Μάρσα Νόρμαν

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ/ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ/ΦΩΤΙΣΜΟΙ: Αναστασία Παπαστάθη
ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ/ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: Κυριακή Πανούτσου
ΜΟΥΣΙΚΗ: Πάνος Φορτούνας

*
ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ
Μαρία Σκούντζου: Μητέρα (Θέλμα)
Αναστασία Παπαστάθη: Κόρη (Τζέσυ)

*
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 90 λεπτά χωρίς διάλειμμα
ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ: Κάθε Παρασκευή στις 9 μ.μ. και Σάββατο στις 6 μ.μ.
ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ: 15 ευρώ κανονικό και 12 ευρώ μειωμένο
ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ: στο ταμείο του θεάτρου 210 9769294 και στο viva.gr

***

ΘΕΑΤΡΟ RADAR
Πλατεία Αγίου Ιωάννη και Πυθέου 93
Αθήνα Τ.Κ. 11744
Τηλέφωνο: 210 9769294

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

-Μετρό (προς «Ελληνικό») στάση «Αγ. Ιωάννης».
-Από Σύνταγμα τα λεωφορεία 227, Α3, 856 (στάση ΦΟΥΡΝΟΣ) και το τρόλεϊ 4 (τέρμα Μετρό Άγιος Ιωάννης)

 

 

 

παραπομπή:
https://www.catisart.gr/radar-nisi-politismoy-me-anastasia-papastathi-maria-skoyntzoy-foivo-delivoria-kai-experimento/?fbclid=IwAR3ntO6rgL962qHvH5AwUJrb2wfQMfOSfBHjl0H1HIYpV68s5Y2pH87wWHw